Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
June 19, 2012
Image Size
1.6 MB
Resolution
1299×1908
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
7,901 (1 today)
Favourites
128 (who?)
Comments
81
Downloads
25
×
L4D:ZA Ch4-4 by MidNight-Vixen L4D:ZA Ch4-4 by MidNight-Vixen
Zombies or insane people?..... wait ain't they the same thing? O.o




Page 3:
Page 5:
Find all the pages here: [link]


Chapter1-1: Chapter2-1: Chapter3-1: Chapter4-1:

Armed Truck design by :iconjepray: Image [link]
Art & Story by: Mary M. Bosch
Ghost-reader: My RL friends/roommate
Aria, Jake, Alice, Adam & Aaron (c) Mary M. Bosch
L4D & Co. (c) Valve

Zombie information source from here:[link]

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
FYI: I'm dyslexic, there will be misspelled words in this comic... PLZ tell me what word or words i missed or skipped... Thank you ^_^


****Also****
....this comic is meant to be a "sketch" comic, meaning it's drawn out and colored quickly... i may miss details here and there... it's just a comic idea i had and i just wanted to put it out there for you guys to enjoy ^_^

Reminder... This is a FAN-BASE comic.
Add a Comment:
 
:iconshadowsoul49:
shadowsoul49 Featured By Owner Feb 18, 2013
Does that mean Nick likes insane people...?
Reply
:icon665naruto:
665naruto Featured By Owner Feb 14, 2013
lol i saw on the first panel

first as frist XD

This Comic Is Awesome!! "headbang"
Reply
:icon665naruto:
665naruto Featured By Owner Feb 14, 2013
lol i meant :headbang:
Reply
:iconzirrack:
Zirrack Featured By Owner Dec 9, 2012
nice comic story :)
you miss spell first on the first panel though... :O
Reply
:iconsupermariobros2:
supermariobros2 Featured By Owner Oct 19, 2012
uhh it says sane its same by the way :D
Reply
:iconnerfzambi:
NerfZambi Featured By Owner Jul 21, 2012
I hope Nick doesn't die!! He's my fav... please don't I beg you! but its your story so hehe I cant help that :P
Reply
:icondarkprincessgirl1:
DarkPrincessGirl1 Featured By Owner Jul 19, 2012  Hobbyist Digital Artist
Rochelle's Face In The 5th Panel Is so Cute *o*
Reply
:iconhetaliaanimeartist:
HetaliaAnimeArtist Featured By Owner Jul 16, 2012  Hobbyist Digital Artist
Cant wait for the rest of it!!! OMG U draw Ellis and Nick so hot! i kinda wish Nick was real now.... I CLAIM NICK AND HIS VITAL REGIONS FOR MYSELF!!! MWAHAHAHAHA
Reply
:iconmidnight-vixen:
MidNight-Vixen Featured By Owner Jul 16, 2012  Student Digital Artist
XD
Reply
:iconhetaliaanimeartist:
HetaliaAnimeArtist Featured By Owner Jul 16, 2012  Hobbyist Digital Artist
hehe ^^ I cant wait to see the new ones u make! its very good!!!! hahah
Reply
Add a Comment: